سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

حضرت خضر نبی علیه السلام
بر اساس عشق به جمال نورانی حضرت خضر نبی (ص) و از طریق همین فضای مجازی خطاب به حضور مبارک ایشان دارم که آقای من دوستتانن دارم و مشتاق دیدار .... 

   
یا حضرت خضر نبی  شما را به یگانگی خدا سعادت دیدار  جمالتان را به مشتاقان بدهید
این حقیر  را هم لایق بدانید

از کودکی دوستشان داشتم ....در بزرگی اگر چه غرق گناهم بازهم دوستشان دارم

آقای من  شما را به یگانگی  آفریدگار ... مشتاق دیدارم

در مورد حضرت خضر از نوشته های دیگران 
http://bee.parsiblog.com/411667.htm
 

کلیپ سلامتی   
ادرس محل زنبور درمانیگروه اینترنتی >>زنبوردرمانی »



[ پنج شنبه 89/3/13 ] [ 10:28 صبح ] [ رو ح اله ار جمندی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

از کو دکی عا شق جما ل حضر ت خضر (ص) بوده وهستم ..ای کاش ...ای کاش ...
آرشیو مطالب
امکانات وب

زنبور درمانگرم  به وبلاگهایم در فضای مجازی توجه نمائید...  بیش از نیم قرن  در رشته اجدادیم که در ده بالای یزد ( در دامنه ی شیر کوه یزد) زندگی  و قبل از اینکه شیخ بزرگ ابو علی سینا پا به عرصه حیات بگذارد با داروهای گیاهی سلامت را هدیه می کردند.. در رشته زنبور درمانی  تلاش می نمایم ...در این مدت طولانی با  تلاش به داروئی رسیده ام که  حقیقتا آب حیات است ...شما فقط آن را در یک مورد بکار برید تا  توانمندی قدرت الهی را در دستان خود حس کنید ....


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 100997